2010-10-13

Arbatėlė

   Na va, Pradėjau rašyti skaniom temom. Kadangi yra mažai laisvo laiko, tad rašau trumpus straipsniukus apie produktus, kuriems daug laiko neužima aprašymas. Dabar norėčiau papasakoti apie Amway arbatėlę;)
   Kai tapau vartotoja, norėjau išbandyti kuo daugiau produktų, tuo tarpu ir įsigijau arbatos. Mėgstu gerti ją daug ir dažnai, o ir namiškiai pastoviai geria. Tad įsigijau ir jos pamėginti. Sponsorius sakė, kad ji yra labai stipri ir skani. Kai buvau pas jį svečiuose, mane pavaišino, bet aš buvau kambary, o jis ją ruošė virtuvėje. Atneša 4 puodelius didelius arbatos, ir man tvirtina, kad paruošė ją iš vieno pakelio. Aga, pamaniau, kabina man makaronus. Kaip taip??? Keturi puodeliai, o ir dar man per stipri. Aš gi geriu pastoviai, kaip tėtis sako, siusi marusi ;D Jei ji tokia ekonomiška, manau reikia ir man. Pradėsiu taupyti ant arbatos. Nusigyvenau :D
   Gaunu visą didelę dėžutę, toj dėžutėj iš viso 320 pakelių (8 pakuotės po 40 pakelių). Gerai, pamėginsim. Padariau į mažą arbatinuką stiprios arbatos, ir visa šeima įsipila į puodelį sau kiek nori. Skanu. Na arbata kaip arbata. Vieno pakelio užtenka visai dienai visai šeimai. Neblogai. 320 pakelių užtektų visiem metam. Eonomiška.:)
   Šiaip mano tėtis labai mėgsta tikrai stiprią arbatą. Dažnai į puodelį įsideda po 2 pakelius. Birios arbatos kažkaip mes negeriam. Kai tik ją įsigijom, sako "Dėk man visą pakelį į šį didelį puodelį". O aš jam aiškinu, kad bus per stipru. "Ne, nebus". Na gerai. Įdėjau, įpyliau vandens ir žiūriu kas bus. Pradėjo gerti. :DDDD Susiraukė, patyliukais nuėjo iki kriauklės, nupylė pusė puodelio ir dasipylė vandens. Mato, kad jį stebiu ir šypsaus. Na, sako, "Tikrai gera arbata".:)
   Po kokio mėnesio baigėm kažkaip žaisti su tuo arbatinuku. Kažkaip nebuvom įpratę taip. Tėtis pradėjo mirkyti pakelį į puodelį ir atsidėti kitam kartui, kadangi per dieną geria kelis kartus. Aš jam aiškinu, kad taip negerai, nes arbata paskui praranda gerąsias savo savybes. O jam vienodai. Svarbu, kad būtų uždažyta ir jaustųsi arbatos skonis. Aš pati pradėjau gerti "birią" arbatą. Paimu pakelį arbatos, nukerpu kraštelį, įsipilu kelis grūdelius  ir viskas. Mano siusi marusi paruošta. Vieno pakelio užtenka visai savaitei. Įdomu, kiek metų aš gerčiau tuos 320 pakelių :DDDD
   Šiaip apibendrinant viską, tikrai nebloga arbatėlė. Skani, stipri, ekonomiška. Bet yra vienas minusas, kuris mane kartais nervina. Tai ta matinė plėvelė arbatos paviršiuje, kai ji ataušta. Ypač kai daroma stipri arbata, ar kai užpilama arbatinuke. Gal dėl to ir neužplykom jos, nes paskui kažkaip nemaloniai geriasi. Viena mano klientė įsigijo jos, ir sako, kad taip turi būti. Kad gera stipri arbata taip daro. Na, nežinau. Kai aš dabar ją pilu po kelias kruopelytes į puodelį, tai ji nesusidaro. Tai man dabar jokio skirtumo ;)
   Sėdėjau vis galvojau, kaip jum parodyt šios arbatos pliusus. Gaila, internetu perteikti kvapų ir skonio nelabai galiu, tad parodysiu bent spalvą ir palyginau su mūsų anksčiau vartota arbata Dilmah. Čia nėra Dilmah arbatos antireklama. Ji irgi visai nebloga arbatėlė;) Pažiūrėkit nuotraukytes:
   Kairėje didelis ąsotis su vienu pakeliu mūsų arbatos, o dešinėje- 2 pakeliai Dilmah (kad būtų sąžininga, mat pagal svorį mūsiškės yra dvigubai daugiau). Įvertinkite spalvos intensyvumą. Pagal spalvą mūsų arbata yra stipresnė. O ir pagal skonį man šiek tiek per stipri. Aš gi geriu siusi marusi :DDD
   Šiaip jei Amway arbata svoriu sunkesnė dvigubai, tai iš 320 mūsų pakelių išeitų 640 pakelių Dilmah arbatos. 
   30 pakelių Dilmah kainuoja 4,49Lt (radau kainą internete, patikslinsiu dar parduotuvėje kiek kainuoja).
   640 pakelių (atitinka mūsų arbatos faktinį svorį) kainuotų 95,78Lt. Oho, kaina!!!
Amway arbata kainuoja klientui 80 zl, o vartotojui 66 zl. Na, šioks toks taupymas ant arbatos=)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą