2010-08-18

Orkaičių valiklis

   Kai buvau prezentacijoje, mane labai sudomino orkaičių valiklis. Paėmė priskretusį puodą, patepliojo, palaukė apie 20 min ir nuvalė šlapia kempinėle. Žiūrėjau ir stebėjausi, kas čia per sudėtis, kad tokius nešvarumus nuvalo.
   Gerai, o kuo aš blogesnė? Ir aš noriu tokį išmėginti. Įsigijau ir aš tokį sau. Ateinu į virtuvę, randu  puodą ir keptuvę, kuriuos norėciau nuvalyti. Pirma paimu lengvesnį variantą- apynaujį puodą, kuris dar nėrą taip apskretęs. Suplaku valiklį kaip instrukcijoje paminėta, atidarau ir su šepetėliu pateplioju ant nešvarumų. Bandau tik pusę puodo, kad matytųsi efektas. =) Velnias, o laukti reikia apie 20 min. Kaip laikas ilgai eina. Na gerai, kol puodas valosi tuo tarpu patepliosiu ir baisią keptuvę. Aš labai tikiuosi, kad negalvosite, kad esu tikra nevala, ir mano puodai nešvarūs. Aš tikiuosi, kad ir jūs tokių keptuvių turite =).
   Na va, praėjo 15 min puodui. Na neturiu aš kantrybės. Reikia valyti. Su šlapia kempinėle valau puodą ir nerimauju, kad gali man nesigauti. Gal mane išdūrė per prezentaciją? Gal aš ne taip kažką darau? Na, bandom. Nuvalau, ir stebiuosi, kad man viskas išėjo puikiai. Vėl ta Mr. Propper reklama, tik kad nešvarumai daug sunkesni. Kaip gražu!!! Pasigrožėkite ir jūs:

   Argi ne gražu? Jaučiuosi kaip maža mergaitė žiūrėdama į boružėlę. Skirtumas tas, kad aš jau didelė mergaitė ir žiūriu į nuvalytą puodą. Net juokas ima iš pačios savęs =D

   Na mėginam nuvalyti tą juodą keptuvę. Išlaukiau 20 min. Valau, o efektas nepilnas. Nuvalo tik viršutinius sluoksnius, o giliau nepasiekia. Na per prezentaciją minėjo, kad storesniem sluoksniam reikia kelių kartų. Na gerai, mano keptuvė tikrai apsišarvojusi storu kiautu, tad reikia kantrybės ir mėginu dar kartą. Priteplioju ir laukiu kas bus. Praėjo dar kiek laiko, ir nuvalau, ir čia aš jau netikiu savo akimis. NUVALĖ. Jūs galit patikėti mano akimis? Aš nelabai. Įvertinkit ir jūs:


   Maniau, kad išplauti tokią keptuvę yra neįmanoma, bet žiūriu, kad klydau.=)

   PS.: Nepamirškite kelių dalykų naudojant jį. 1. Išplakti prieš naudojimą. 2. Naudoti pirštines, nes į sudėtį įeina skruzdžių rūgštis, tad gali kiek pagraužti jum rankų odą.=D

   Kaina nėra kosminė. Aišku lietuviški yra kiek pigesni, bet aš jų nemėginau, tad negaliu pakomentuoti jų kokybės.  Amway orkaičių valiklis kainuoja 30 zl, vartotojams 23 zl. Talpa 500 ml. Tikrai ilgam užtenka=)
  

4 komentarai:

  1. Anonimiškas2010-09-20 16:34

    Keiskit blog'o foną, nuo ryškios spalvos skauda akis.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas2010-10-16 01:52

    nieko nematau cia ryskaus,reikia savo pc susitvarkyti

    AtsakytiPanaikinti
  3. =) dabar nerysku, nes pakeiciau blogo fona. Buvo ryskiai salotines spalvos. Nepamaniau, kad skaudes akis, nes as darydama ji rasau baltam fone. Pasitaisiau. Gero skaitymo=)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškas2015-02-26 13:51

    Aš ir esu išbandžiusį šį orkaitės valiklį. Man jis taip pat kažkas nepaprasto. Iš pradžių galvojau, kad tai tik reklama privilioti klientams, bet kai išbandžiau tai supratau, kad jis iš tiesų veikia :)

    AtsakytiPanaikinti