2010-08-16

Pradžių pradžia

Sveiki mielieji Skaitytojai,

   Malonu Jus visus čia matyti. Mano blogo tikslas pakalbėti apie Amway, jos produkciją. Nemanykit, kad dabar pradėsiu dėstyti "marketingo planą", įkalbinėti visus dirbti Amway ir taip toliau... Mano tikslas paanalizuoti šios produkcijos veiksmingumą, t.y. parodyti jos veikimą realiai, o ne iš pasakojimų ir pagyrimų. Apie veiksmingumą ir naudojimą papasakosiu iš savo patirties, o ne iš katalogo naudojimosi instrukcijos.

Kodėl aš ėmiausi šio projekto?
   Aš pati esu "distributorė"-žmogus, kuris vartoja Amway produkciją, o ne ją platina. Na keikit dabar mane už tai, aiškinkit dabar man, kad čia liūnas, į kurį įklimpau ir jau nebeišlysiu, kad man praplovė smegenis, kad esu zombis, kad įstojau į sektą, kuri atims mano pinigus... Taip pat galit sakyt, kad aš dabar rašau dėl to, kad ieškau aukų savo organizacijai vystyti, kad bandau įtikinti visus, kad Amway ir jos produkcija yra nuostabi ir taip toliau...
  Brangieji mano mielieji. Man nereikia nieko įkalbinėti. Man nereikia nieko įtikinėti, kad ši produkcija yra tikrai gera. Rašau šį Blog'ą tiems, kurie jau vartoja šią produkciją, tiems, kurie jau yra distributoriai. Blog'o tikslas- parodyti tikruosius produkcijos privalumus, kurių kartais nemato vartotojai, kurių neišbando. Taip pat nepykit, jei kartais netyčiom parašysiu ką nors ne į temą, apie tai, kas man užplauks įkvėpimo momentu=) 

   Beje, aš neanalizuosiu produkcijos ekologiškumo klausimų. Kaip visi skelbia, ir pati Amway, kad produkcija yra ekologiška, laikomės tos nuomonės, kad ji tokios pačios vertės kaip ir bet kokia prekė pirkta parduotuvėje. Aš negalėsiu Jum įrodyt ekologiškumo klausimų, tad kol kas šios temos nelieskim=)

1 komentaras:

  1. "Aš pati esu "distributorė"-žmogus, kuris vartoja Amway produkciją, o ne ją platina." "Distributorius" reiškia - platintojas. :D

    AtsakytiPanaikinti